متفاوت تر از هر تفاوتی!!!!!!



╭∩╮(︶︿︶) دخیــــ تخســـ ╭∩╮

†◀میــ ـخوای جُلــ ــوم وایســ ــی وَلـ ــی پاهــ ـات شُـــ ـلهـ ⚠ ِحرفـ ـاتو جُــلو روم بِــ ــزَن اگـ ـِـه لاپـــات پُــ ـره▶†

میخوام تفاوت ایجاد کنم....خسته شدم بس ک خودمو بی تفاوت جلوه دادم

امشب دیگ دردم ب اوج خودش رسیده واس همین میخوام بنویسم

بلکه اروم شم...

امشب اصلا حالم خوب نیس...

چرا باید پای اون لعنتی دوباره تو زندگی من باز بشه؟؟؟؟

چرا هر وخ میخوام فراموشش کنم ی اتفاقی میفته ک دوباره یادش میفتم؟؟؟؟

چرا خدا....از رنج دادن من لذت میبری؟؟؟؟

میخوام فراموشش کنم...

میشنوی خدا ...صدامو میشنوی؟؟؟ دارم درد میکشم

من ک داشتم زندگیمو میکردم...

کدوم روشو باور کنم؟؟؟ ی روز خوبه ی روز بد

مغروره ولی واس لذتش از غرورش میگذره

ی روز دل میشکنه ی روز میخواد دل ب دس بیاره

ی روز سلام ی روز خداحافظ

دیگ موندم ....ب هیچی اعتماد ندارم

حتی داداشام ...حتی خودم... غریبه ها ک جای خود دارن

فردا عروسی پسر داییمه ولی هیچ ذوقی ندارم...

تهی از هرگونه احساس شدم....تهی از اعتماد

فقط ب خاطر اون...هه جالبه حتی نمیتونم بش فوش بدم

بس گریه کردم دیگ نا ندارم هرچی خدا رو صدا میزنم

ولی انگار ن انگار  نمیدونم یا صدای من ضعیفه یا خدا خودشو

میزنه ب نشنیدن....

 



نظرات شما عزیزان:

zahra(دختر پاییزی)
ساعت22:30---27 آبان 1395

سلام آجیییییی
غصه نخور جیگری من.
درستو بخون خدا بزرگه.


zahra(دختر پاییزی)
ساعت2:12---9 آبان 1395
سلام آجی جونم
پیدات نیست عزیرم
این همه غصه ات واسه چیه؟


بهار
ساعت11:34---21 مهر 1395
اپم

دختر خیال پرداز
ساعت11:18---21 شهريور 1395
اپممممم

دختر خیال پرداز
ساعت19:50---18 شهريور 1395
اپممممممم

❤samaneh❤
ساعت16:13---31 مرداد 1395
ببخشید دیگه آجی

❤samaneh❤
ساعت14:24---31 مرداد 1395
دختررررر بهاااااار تووووووییییییییی!!؟!؟!!!!!!!
وای اگر بدونی کلی میومدم وبت ولی نبودی
دلم یه ذره شده بود براتتتتتتت❤❤❤❤❤


❤samaneh❤
ساعت15:27---29 مرداد 1395
قربونت برم عزیزم❤
عزیزم من دو ساله اون وب رو ول کردم یادم نیست درست میشه بگی اسمت دقیق چی بود


❤samaneh❤
ساعت19:23---28 مرداد 1395
عزیز دلم بیا این وب!!
اون وب دیگه آپ نمیشههه فدات شم❤❤❤❤


تانی
ساعت8:36---7 مرداد 1395
سلوم میشه لینکم کنی؟دوتا وب دارم میشه بذاری؟مرسی
http://lifemealireza.mihanblog.com/
ali.madi.loxblog.com


̶̶f̶̶a̶̶r̶̶z̶̶a̶̶n̶̶e̶̶
ساعت18:32---1 مرداد 1395
●•●•●•●•●•●•●•●•●•●• گاهی نداشتن خودِ داشتن است داشتنِ خوبی هایی که تنِ هر رهگذری نمی رود داشتنِ دلی که مهمانِ همیشگیِ هرکسی نمی شود •●•●•●•●•●●•●•●•●•●• ●•

ققنوس آرزوها
ساعت15:25---24 تير 1395
سلاممم لینک شدی

ṧ◎ღℯ◎ᾔℯ
ساعت20:28---20 تير 1395
سلام عزیزم من لینکت کردم تو هم منو بلینک
پاسخ:;کاش ادرس وبتو میذاشتی


اجی فاطمه
ساعت8:36---19 تير 1395
اجی فاطمه بخدا شرمنده ... من الان چن وقته نت کم میام ی مشکلایی برام پیش اومد کنکور دارم و... دیگ اصن ن وقت کردم بیام پست بذارم ن بهت ی سر بزنم برات کامنت بذارم خلاصه بازم ب مرامت عزیزممممممم مرسی ک یادم کرددی منم دوس روز پیش اومدم وبت دیدم ن بابا ترکوندی هااا

اجی فاطمه
ساعت8:34---19 تير 1395
اووووووووه به به عجب وبی عجب پستایی عجب دختری به به خیلی وقته نت کم میام فقط در حد ی پست خوندن میام میرم ولی وبت عالی شده هاااااا مث خودت عزیزمن

dr.virus
ساعت16:09---4 تير 1395
آخ جووون برگشتی
فک کردم رفتی تنها گذاشتی منو


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت18:52---16 ارديبهشت 1395
سلااااااااام
خیلی خوشحال شدم پیامتو دیدم
امتحاناتت رو بترکون
راستی نهم بودی؟
بعد امتحانات با هم اینترنت رو میترکونیم
وای خیلی دلم برات تنگ شده
من منتظرتم زوووووووود بیا
پاسخ:ن اجی دوم دبیرستانم و قراره برم سوم


Alonegirl
ساعت15:26---18 فروردين 1395
:مے گــویند: دنیــــا بے وفــاســت؛

امـــا... قدرش را بدانید!

مـن دنیــــاے بـے وفــاترے هــــــــم داشتــــــہ ام !!


خوشحال میشم به منم سر بزنیدX


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت22:39---14 فروردين 1395
همـین ک خوبی خوبه
هممون بدبخت شدیم رفت
دل منم همینطور
خدافیظ هروقت برگشتی بهم پیام بده


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت14:53---14 فروردين 1395
اخی عزیـزم الان چطـوری حالت بهتـره؟
مصیـبت بزرگ ک فردا میـری مدرسـه رو تسـلیت میگم


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت19:44---13 فروردين 1395
امروز چطور بود؟
برای من ک خیلی بد بود
امروز هوا خیلی بد بود
خیلی سرد بود و باد و بارون
سلما خولدم


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت21:25---12 فروردين 1395
ما ک عید مهمون داشتیم برای همین هم هیج جا نرفتیم
سال زیاد خوبی نبود ولی سال بدی هم نبود کلا متوسط شرو شده
من شنبه میرم مدرسه متاسفانه
ینی یکشنبه بدترین زور ممکنه چون معلم های سختگیرمون همون روز مدرسن گگگ


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت15:28---12 فروردين 1395
چخبر مبرا؟
خوش میگذره؟
سال جدید چطوره؟
از همین الان ب فکر غروب سیزده فروردینم هعی ی دنیا بدبختی درراهه


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت14:16---12 فروردين 1395
حوصلم سررفته
دلمم براتون تنگ شده


♥♥merryGiRL♥♥
ساعت12:51---5 فروردين 1395
سلام اجی وبت عالیع لطفا به منم بسر مرسیییییییییی
پاسخ:کاش ادرس وبتو میزاشتی اجی


▓▒░ ᴀʟᴏɴᴇ ɢɪʀʟ ░▒▓
ساعت21:21---4 فروردين 1395
عزیزم بهترین کار اینه که غرورتو خورد نکنیو دیگ باش حرف نزنی
فراموشش کن درسته خاطره ها نمیذارن ولی باید فراموش بشه
این ادرس وب گروهی ما هست بهش سربزن
we-world95.mihanblog.com
اینم وب موزیکمونه
zed-bazi.blog.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






19:52|Ŧคtє๓є|



Mr.skull